به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد چابهار، در این نشست امير مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان تاکید کرد: هماهنگی بین دستگاههای اجرایی، سرعت و کیفیت انجام خدمت به مردم را بالا میبرد.
مقدم در ادامه اظهار داشت: همفکری، تدابیر پیشگرانه و واکنش سریع متناسب با بحران حاصل مديريت کارآمد و همدلی بین دستگاهها است.
وی در ادامه این دیدار بیان کرد: ارایه خدمات با همافزایی و تعامل موجب اعتماد عمومی، رضایتمندی مردم و رشد و توسعه خواهد شد.
امیر مقدم آمادگی سازمان منطقه آزاد چابهار در بهبود وضعیت کنونی، پرهیز از موازی کاری، ارایه امکانات و تجهیزات به ستاد بحران جهت خدمت به مردم را اعلام نمود.
گفتنی است، این دیدار در دفتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در ساختمان اداری شماره یک سازمان برگزار گردید.